Veelgestelde vragen


  • Is het mogelijk mijn APB nummer te vermelden op mijn drukwerk?

Het is mogelijk uw APB nummer alsook andere bijkomstige tekst toe te voegen aan uw stamgegevens door gebruik te maken van het variabel veld.

  • Ik was reeds klant op fagronimprinta.be. Kan ik dezelfde login gegevens gebruiken?

Het is mogelijk dezelfde login gegevens te gebruiken. Maar bij een eerste bezoek op de vernieuwde fagronimprinta.be 
website is een nieuwe registratie wel nodig. Maar u kan gerust dezelfde gebruikersnaam en hetzelfde wachtwoord gebruiken.



  • Kan ik nog aanpassingen aanbrengen in vooraf gedefinieerde tekstvelden?

Het is steeds mogelijk vooraf gedefinieerde velden manueel aan te passen. Dit kan u doen door op het tekstveld te klikken en daar de nodige wijzigingen in aan te brengen.

  • Kan ik een eigen design creëren?

Het is mogelijk om een eigen design te creëren. U kan hiervoor vertrekken van de bestaande designs en de kleuren wijzigen.
U kan ook vertrekken van een volledig witte doos en uw eigen design opladen. Kies hiervoor design classic en custom. 
Neem contact op met fagron voor meer info.

  • Kan ik het personaliseer- en bestelproces onderbreken?

Het is perfect mogelijk het proces te onderbreken en op een ander tijdstip verder te gaan. Uw creatie wordt bewaard in uw historiek.

  • Hoe kom ik de prijs te weten van mijn bestelling?

Na selectie van een product ziet u de staffelprijzen verschijnen.

  • Kan de kleur op het scherm afwijkend zijn van de gedrukte versie?

Afhankelijk van de instellingen van uw computer kunnen de kleuren te zien op uw scherm lichtjes afwijken van de werkelijke kleuren.

  • Is Fagron aansprakelijk voor wat er op het drukwerk staat?

Neen, tijdens het gehele personaliseer- en bestelproces is het de klant die over de inhoud van de tekst beslist.
Fagron geeft enkel een mogelijke input.

  • Wat als er een drukfout op het drukwerk staat?

Fagron is niet verantwoordelijk voor drukfouten. De klant keurt zijn ontwerp goed en gaat vervolgens akkoord met de tekst die op het drukwerk komt.

  • Hoe komt het dat mijn geselecteerde producten niet in de winkelwagen terechtkomen? 

U moet steeds de PDF goedkeuren alvorens u uw product in de winkelwagen kan plaatsen. 
Indien u een Fagron Offcininale Service product heeft gekozen, is het noodzakelijk de 3 producten afzonderlijk goed te keuren (doos - etiket - bijsluiter).